Piksel FB

Kliknij w temat, aby zobaczyć odpowiedź.

Dlaczego nie mogę odebrać poczty?

1: Sprawdź czy opłaciłeś abonament za nazwę swojej domeny i za pakiet hostingowy. W zakresie domen zarejestrowanych u nas sprawdzisz to w dziale UMOWY i ROZLICZENIA.

2: Zaloguj się do panelu i pobierz prawidłową konfigurację konta e-mail. Zwróć uwagę, że wielu operatorów telekomunikacyjnych, w tym TPSA, wymaga, aby port poczty wychodzącej ustawić na wartość 587, a nie domyślną wartość 25.

3: Sprawdź, czy w programie pocztowym prawidłowo oznaczyłeś autoryzację poczty wychodzącej SMTP. Powinna być włączona z danymi użytkownika.

Zobacz, jak prawidłowo skonfigurować program poczty:

Dlaczego nie dotarł do mnie ważny mail?

1: Sprawdź czy opłaciłeś abonament za nazwę swojej domeny i pakiet hostingowy. W zakresie domen zarejestrowanych u nas sprawdzisz to w Panelu Klienta w dziale UMOWY i ROZLICZENIA

2: Sprawdź czy nie przekroczyłeś dostępnej przestrzeni dyskowej. Po zalogowaniu do Panelu Klienta ybierz STATYSTYKI I RAPORT -> ZASOBY KONTA  i w tabeli kliknij”Przestrzeń dyskowa”

3: Zaloguj się do panelu i sprawdź prawidłową konfigurację Twojego konta e-mail. Zobacz też film, pokazujący, jak prawidłowo skonfigurować konto poczty:

4: Sprawdź ustawienia filtrów antyspamowych. Jeśli niektóre wiadomości odbierasz, a inne nie –  przyczyną na 95% jest błąd w adresie odbiorcy, popełniany przez nadawcę Twojego maila albo zatrzymanie maila na Twoim serwerze poczty, w Twojej skrzynce lub programie pocztowym. W takim wypadku zweryfikuj swoje reguły antyspamowe. Obszerny artykuł na temat ustawień antyspamowych w Ogicom znajdziesz tutaj

Zobacz, jak prawidłowo skonfigurować program pocztowy:

Nie otrzymałem faktury VAT. Co zrobić?

Wszystkie dokumenty sprzedaży, zarówno proformy jak i faktury VAT dostępne są w Panelu Klienta.

1: Zaloguj się do panelu używając loginu administratora i wybierz Dział: Umowy i Rozliczenia.

2: Aby wprowadzić właściwy adres e-mail do przypomnień dla płatności wyedytuj swoje dane w zakładce: Dane firmy > Dane kontaktowe

Błędne dane na fakturze – co zrobić?

Wszystkie dokumenty sprzedaży, zarówno proformy jak i faktury VAT dostępne są w Panelu Klienta.

1: Zaloguj się do panelu używając loginu administratora i wybierz Dział: Umowy i Rozliczenia.

2: W zakładce Dane firmy popraw dotychczasowe dane.

3: Wszystkie nowe faktury będą wystawione na nowe dane. W zakresie dokumentów już wystawionych zapraszamy do przesłania noty korygującej, nie ma możliwości zmiany danych na już wystawionej fakturze.

Gdzie znajdę dane do logowania FTP?

1: Zaloguj się do panelu używając loginu administratora.

2: Wybierz Dział: Użytkownicy i Dodaj nowego użytkownika FTP.

3: Wypełnij formularz i wybierz bezpieczne hasło.

4: Pamiętaj aby dbać o bezpieczeństwo hasła. Nie zapisuj haseł w formie jawnej i systematycznie je zmieniaj.

5: Obejrzyj film o konfigurowaniu programu FTP, objaśniający, gdzie znajdziesz dane konfiguracyjne.

Obejrzyj film o konfiguracji FTP

Dlaczego moja strona się nie wyświetla?

Przyczyn może być kilka, oto najbardziej popularne

1: Zaloguj się do panelu używając loginu administratora i wybierz Dział: Umowy i Rozliczenia. Sprawdź czy opłaciłeś abonament za nazwę swojej domeny.

2: Jeśli strona działała wcześniej i nagle przestała, a Ty niczego nie zmieniałeś – możliwe, że została zawirusowana. Czasami jesteśmy zmuszeni zablokować taką zawirusowaną stronę. Przywróć stronę z backupu i zmień hasła dostępowe. W Ogicom backupy kont z Panelem Klienta Ogicom są przechowywane przez 14 dni. Więcej o tym, jak odblokować stronę: tutaj

3: Upewnij się, strona została prawidłowo umieszczona. Być może w przestrzeni, do której kopiowałeś pliki skończyło się miejsce i nie wszystkie pliki strony zostały prawidłowo zapisane. Możesz sprawdzić zajętą przestrzeń logując się do Panelu Klienta jako administrator – po lewej stronie, w dziale Statystyki i Raporty -> Zasoby Konta -> Przestrzeń Dyskowa.

4: Pamiętaj aby dbać o bezpieczeństwo hasła. Nie zapisuj haseł w formie jawnej i systematycznie zmieniaj.

5: Obejrzyj film o konfigurowaniu programu FTP, objaśniający, gdzie znajdziesz dane konfiguracyjne.

Zobacz, jak przywrócić dane z backupu