Piksel FB

Co konkretnie robimy, abyś otrzymał najlepszą obsługę hostingową?

Na zgłoszenia reagujemy 7 dni w tygodniu. Co więcej – na każde staramy się zareagować w ciągu 2 godzin – a gdyby nam się to nie udało, przysługuje Ci gratis roczna rejestracja wolnej domeny NASK.

Obsługa Klienta hostingowego w Blink.pl

 

Dziewczyny z BOK’u

Trzy razy w tygodniu robią brzuszki i trenują sprinty, razem z chłopakami, aby zapewnić Ci szybkie odpowiedzi. Ale ważniejsze jest to, że minimum 120 godzin rocznie każdy pracownik inwestuje w szkolenia, abyś otrzymał najwyższej jakości obsługę.

Stały monitoring

Jakość obsługi podlega nieustannemu monitorowaniu. Każdy Klient, który skorzysta z formularza kontaktowego jest proszony o dobrowolne wyrażenie opinii na temat otrzymanej jakości obsługi. Co miesiąc analizujemy setki opinii Klientów i stale dopasowujemy się do Waszych oczekiwań!

Dogodne kanały informacji

Głównym kanałem jest formularz na naszej stronie www. Stały dostęp do ważnych informacji oraz wartościowych porad masz także na Facebooku, na Twitterze, oraz na naszym kanale na YouTube. W dni robocze zapraszamy też do kontaktu telefonicznego.