Przekształcenie w H88 S.A.

Informacja o połączeniu Szanowni Państwo,działając jako Prezes Zarządu spółki H88 spółka akcyjna z siedzibą w Poznaniu (61-131) przy ulicy arcybiskupa Antoniego Baraniaka 88, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000612359, dla której akta rejestrowe przechowuje Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, […]

Czytaj dalej

Włącz kompresję i przyspiesz w Google!

Tylko trzy linie kodu – a jakie efekty w Google! Kilka linii kodu może poprawić Twoją pozycję w wynikach organicznych i zapewnić lepsze wykorzystanie budżetu w AdWords – czyli o przyspieszaniu strony.

Czytaj dalej

Bad copy tego unikaj na twojej stronie www cz 3

Bad copy – tego unikaj na Twojej stronie www. Cz. 3 „Chcielibyśmy zaprosić Państwa do skorzystania z naszej oferty…” – ale czy naprawdę, naprawdę, ale tak – naprawdę – dostanę to zaproszenie? Zobacz, jak tryb przypuszczający w komunikacji na Twojej stronie przyczynia się do rujnowania poczucia bezpieczeństwa u użytkowników.

Czytaj dalej

Bad copy – tego unikaj na Twojej stronie www. Cz. 2

Bad copy – tego unikaj na Twojej stronie www. Cz. 2 Przeanalizowaliśmy już kilka tysięcy stron w audycie semantycznym i to, co spotkaliśmy… ech. Szkoda mówić. Albo nie – TRZEBA mówić. Trzeba, żeby internet stał się lepszym miejscem. Dla Państwa. Dla Ciebie. A może dla Was? No właśnie…

Czytaj dalej

Groźna luka w pluginie InstantSuggest w Joomli

Komunikat nr 20150729. Laboratorium: Blink.pl WAŻNE I PILNE Uwaga na groźną lukę w pluginie InstantSuggest do CMS Joomla! Opis sytuacji Od kilku dni notujemy zwiększoną liczbę infekcji stron opartych o CMS Joomla! Wszystko wskazuje na to, że źródłem infekcji jest bezpłatny plugin: Instant Suggest Okazuje się, iż zawiera on złośliwy kod, umożliwiający napastnikowi wykorzystanie Twojej […]

Czytaj dalej

Googlebot nie może uzyskać dostępu do plików CSS i JS w witrynie

Googlebot nie może uzyskać dostępu do plików CSS i JS – co robić? W ostatnich dniach wielu użytkowników otrzymało powiadomienia z Google, dotyczące problemów, jakie robot wyszukiwawczy napotkał przy dostępie do plików css i js.

Czytaj dalej

Linki sponsorowane – 23 sposoby na poprawienie Wyniku Jakości QS

Linki sponsorowane – 23 porady jak poprawić wynik jakości (QS) Wynik jakości to wyjątkowo istotny element Twojej kampanii linków sponsorowanych. Bezpośrednio wpływa na uzyskiwane przez Ciebie stawki za kliknięcie. Jeśli uzyskujesz słaby wynik jakości, np. 3, to możliwe, że płacisz za kliknięcie nawet kilkukrotnie drożej, niż gdybyś uzyskiwał wynik rzędu 9-10. Przy wyniku jakości 1-2 […]

Czytaj dalej

Linki sponsorowane vs. pozycjonowanie. Kiedy po nie sięgać?

Pozycjonowanie vs linki sponsorowane AdWords. – dowiedz się, co będzie lepsze dla Twojej strony . Skupienie tylko na jednym sposobie działań reklamowych w wyszukiwarce często nie pozwala na uzyskanie najlepszych możliwych efektów. Pokazujemy, czym kierować się wybierając konkretny rodzaj działań marketingowych w wyszukiwarce.

Czytaj dalej

Raport branżowy – branża motoryzacyjna

Cena za pobranie: 29,90 zł dziś bezpłatnie! Sprawdź, czy przepłacaszza reklamę w branży moto? „Teraz, kiedy przeczytałem ten raport „Marketing w branży motoryzacyjnej”, wydaję tyle samo na reklamy, ale zarabiam o 35% więcej!” Pobierz bezpłatnie Wymiana oleju… Czy na wymianie oleju można zarobić? Zależy, ile będzie kosztować pozyskanie jednego kierowcy, który w tym celu przyjedzie […]

Czytaj dalej

Groźne maile od dostawców przesyłek

Komunikat nr 20150518. Laboratorium: Blink.pl WAŻNE I PILNE Uwaga na groźne maile od dostawców przesyłek! Opis sytuacji W ostatnich dniach zauważyliśmy znaczny wzrost maili o charakterze ‚ransomware’. Maile mają na celu skłonienie użytkownika do kliknięcia w link ze szczegółami informacji o rzekomej przesyłce z DHL lub Poczty Polskiej. Może to skutkować uruchomieniem wirusa, który szyfruje […]

Czytaj dalej