Piksel FB

Kontakt

1Zacznij od FAQ

Około 50% spraw to powtarzalne pytania – dlatego przygotowaliśmy listę FAQ. Dzięki niej szybko znajdziesz niezbędne informacje bez konieczności kontaktu z konsultantem.

Przejdź do FAQ

2Pomoc techniczna

W systemie pomocy technicznej zebraliśmy najczęściej występujące sprawy techniczne, jak ustawienia serwerów, użyteczne dyrektywy .htaccess, sprawy związane z wersjami PHP itp.

Przejrzyj pomoc techniczną

3Zgłoszenie serwisowe

Jeśli FAQ i pomoc techniczna nie odpowiedziały na Twoje pytania – zapraszamy do zgłoszenia serwisowego, za pośrednictwem formularza poniżej. Reagujemy 7 dni w tygodniu.

Zgłoszenie serwisowe

Załącznik – jeśli jest konieczny.




Telefon i faks

Godziny pracy BOK:
formularz: pon-nd, 8:00-22:00
telefon: pon-pt, 8:00-16:00
tel. (61) 622 25 55
fax. (61) 622 25 25

Adres korespondencyjny

Ogicom „Spider” Sp. z o.o. S.K.A.
ul. Abpa Antoniego Baraniaka 88
61-131 Poznań

Konto bankowe

mBank S.A.
Nr Konta:
28 1140 1124 0000 5849 4900 1001